• Ÿ Ο Όμιλος Deutsche Post DHL αξιοποιεί τη γοργά αναπτυσσόμενη αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου των ΗΠΑ
  • Ÿ Η μονάδα DHL eCommerce επεκτείνει σημαντικά τις δυνατότητές της για την παγκόσμια αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου, φτάνοντας το 1 τρισεκατομμύριο δολ. μέχρι το 2020
  • Ÿ Η διάσημη ομάδα ποδοσφαίρου  της Γερμανίας Μπάγερν Μονάχου καλωσορίζει τις αναβαθμισμένες δυνατότητες υπηρεσιών logistics του Ομίλου στη Βόρεια Αμερική

Αθήνα, 9 Αυγούστου 2016: Ο Όμιλος Deutsche Post DHL, παγκόσμιος ηγέτης στον κλάδο των logistics, ανακοινώνει ένα επενδυτικό σχέδιο ύψους 137 εκατομμυρίων δολ. για την εσωτερική, αλλά και τη διεθνή αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce) των ΗΠΑ. Στόχος του Ομίλου είναι η αξιοποίηση της παγκόσμιας αγοράς B2C e-commerce για φορτία που διακινούνται μεταξύ χωρών, η οποία αναμένεται να αναπτυχθεί από τα 400 δισεκατομμύρια δολ., που αντιστοιχεί σήμερα, σε συνολικό παγκόσμια συνολική ποστότητα 1 τρισεκατομμυρίου δολ. το 2020[1]. Καθώς οι έμποροι των ΗΠΑ που δραστηριοποιούνται online, κατέχουν την πρώτη θέση στις διεθνείς πωλήσεις, η DHL eCommerce θα προβεί σε σημαντικές επενδύσεις στις ΗΠΑ μέσα στα επόμενα χρόνια και θα επεκτείνει τις δυνατότητες που έχει στην εξυπηρέτηση εταιρειών που πωλούν στο εξωτερικό. Η ανακοίνωση έγινε σε συνδυασμό με την επέκταση των τοπικών κέντρων εξυπηρέτησης από τις μονάδες DHL eCommerce και DHL Supply Chain στις περιοχές Los Angeles, Columbus, Ohio, και New Jersey, κάτι που αυξάνει σημαντικά τις δυνατότητες της εταιρείας να διεκπεραιώνει διακινήσεις προϊόντων στη Βόρεια Αμερική.

«Δεν υπάρχει άλλος κλάδος που να εμφανίζει περισσότερο αισιόδοξες προοπτικές από αυτόν του ηλεκτρονικού εμπορίου. Αναμένεται ότι 1 δισεκατομμύριο άνθρωποι θα ψωνίσουν διαδικτυακά και από την παγκόσμια αγορά μέχρι το 2020, ενώ οι ΗΠΑ αποτελούν την πιο δημοφιλή πηγή αγαθών για το 25% των καταναλωτών παγκοσμίως. Με τις επενδύσεις μας θέτουμε τα θεμέλια της επέκτασης του ηγετικού μας ρόλου στα διεθνή logistics του e-commerce, εξυπηρετώντας τους πελάτες των ΗΠΑ με την καλύτερη δυνατή υποδομή και λύσεις, κερδίζοντας μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς», αναφέρει ο Charles Brewer, CEO DHL eCommerce.

Η DHL eCommerce επιδιώκει κερδοφορία από αυτές τις εξελίξεις και αύξηση του αποτυπώματός της στο e-commerce των ΗΠΑ. Στα πλαίσια της Στρατηγικής 2020, ο Όμιλος έχει ξεκινήσει και θα συνεχίσει να πραγματοποιεί σημαντικές επενδύσεις. Μετά το πρώτο διαμετακομιστικό κέντρο στο Columbus, Ohio, που άνοιξε πέρυσι, ακολούθησαν οι εγκαταστάσεις στο Los Angeles. Η DHL eCommerce θα δημιουργήσει ακόμη περισσότερα τοπικά κέντρα αυτού του τύπου στο New Jersey και σε άλλα μέρη το 2017. Επιπλέον, η DHL Express γιορτάζει ένα νέο κέντρο εξυπηρέτησης κόστους 1,3 εκατομμυρίων δολ. στο Chicago, για να ανταπεξέλθει στη μεγάλη ζήτηση από τους πελάτες μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου. Μόλις πριν ένα χρόνο η DHL Global Forwarding εγκαινίασε ένα κέντρο διανομής 35 εκατομμυρίων δολ. στο Chicago. Όλες αυτές οι νέες εγκαταστάσεις θα δώσουν στους εμπόρους την ευκαιρία να έχουν τα εμπορεύματά τους πιο κοντά στους πελάτες τους, επιταχύνοντας έτσι τις παραδόσεις.

Σήμερα, η διεθνής αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου B2C αποτιμάται περίπου σε 400 δισεκατομμύρια δολ. και αναμένεται να αναπτυχθεί ραγδαία. Ειδικά οι αναδυόμενες αγορές, αναμένεται να τροφοδοτήσουν την αναμενόμενη ετήσια αύξηση του ρυθμού ανάπτυξης κατά 28%, ακολουθούμενες από τη Δυτική Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική. Χάρη στην αναπτυσσόμενη μέση τάξη της Κίνας, που θα φτάσει τα 630 εκατομμύρια μέχρι το 2022, η περισσότερη αγοραστική δύναμη θα προέλθει από την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού και θα αναλογεί με το 48% του συνολικού όγκου. Η έρευνα δείχνει επίσης ότι οι καταναλωτές αγοράζουν όλο και περισσότερο προϊόντα online που, είτε δεν διατίθενται στη χώρα τους, ή είναι πολύ ακριβά εκεί. Το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών των διεθνών αγορών θα επιστρέψει στην αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου των ΗΠΑ, επειδή, μεταξύ των άλλων, οι καταναλωτές επιθυμούν προϊόντα “Made in the U.S.”. Η DHL θέλει να επωφεληθεί από αυτές τις εξελίξεις και να αυξήσει το εύρος των δραστηριοτήτων της στο ηλεκτρονικό εμπόριο των ΗΠΑ.

Οι σχεδιαζόμενες δαπάνες ύψους 137 εκατ. δολ. μέχρι το τέλος του 2020, θα χρησιμοποιηθούν για την επέκταση των δυνατοτήτων διακίνησης αγαθών, με την προσθήκη 8 διαμετακομιστικών κέντρων και τη βελτίωση των 2 υφιστάμενων εγκαταστάσεων στο Los Angeles και στο Columbus, Ohio. Η νέα επένδυση θα επεκτείνει, επίσης, τις αυθημερόν παραδόσεις και θα βελτιώσει την υποστήριξη των εσωτερικών και διεθνών υπηρεσιών. «Παρέχουμε την πιο ολοκληρωμένη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου για επιχειρήσεις διεθνούς δραστηριοποίησης, χάρη στην εξειδίκευση των τμημάτων μας σε όλη την αλυσίδα προμήθειας, είτε πρόκειται για αποθήκευση ή για μεταφορά. Για τους καταναλωτές που ψωνίζουν από το εξωτερικό, αλλά και για τις επιχειρήσεις, είναι πολύ σημαντικό, οι διεθνείς παραδόσεις μας να είναι αξιόπιστες, να προσφέρουν ασφάλεια και ευκολία. Χάρη στο δίκτυό μας, είμαστε σε θέση να προσφέρουμε σε συνεχή βάση», συνεχίζει ο κ. Brewer.

Αποτελώντας μέρος του τμήματος Post – eCommerce – Parcel, οι επεκτεινόμενες επιχειρηματικές δραστηριότητες σε διεθνές επίπεδο, με τη βοήθεια logistics ηλεκτρονικού εμπορίου, βρίσκονται στην καρδιά της DHL eCommerce. Στη Βόρεια Αμερική, η εταιρεία διαχειρίζεται 20 κέντρα διανομής, συμπεριλαμβανομένων 4 διεθνών πυλών και 2 κέντρων, ένα στο Toronto και ένα στο Mexico City. Τον επόμενο χρόνο θα επακολουθήσουν κι άλλες εγκαταστάσεις στη Λατινική Αμερική. Στις ΗΠΑ, η DHL eCommerce συντηρεί 18 κέντρα διανομής και είναι ένας από τους μεγαλύτερους συνεργάτες εσωτερικού για την USPS. Με αυτόν τον τρόπο μπορεί να διεισδύσει περισσότερο στο δίκτυο αλληλογραφίας της USPS και να μεγιστοποιήσει τις εκπτώσεις πριν τη κατανομή και να επιταχύνει τις δραστηριότητές της στην αγορά.

Η διεθνούς φήμης γερμανική ποδοσφαιρική ομάδα Μπάγερν Μονάχου καλωσορίζει τις αυξημένες δυνατότητες ηλεκτρονικού εμπορίου στις ΗΠΑ, χάρη στις νέες επενδύσεις. Κατά τη διάρκεια της περιοδείας της ομάδας μέσα από τις πόλεις New York City, Charlotte και Chicago, η ομάδα από τη Βαυαρία επιβεβαίωσε την επιθυμία της να επεκτείνει τη βάση των οπαδών της στις ΗΠΑ και να δώσει στους φιλάθλους την ευκαιρία να αποκτήσουν τα τελευταία της προϊόντα, όπως την καινούρια φανέλα της ομάδας. Μόλις πέρυσι, η Μπάγερν Μονάχου άνοιξε το ασιατικό online κατάστημά της, με τον επίσημο συνεργάτη της στα logistics, την DHL.

 

[1] Πηγή: Accenture και AliResearch

Comments are closed.