Παίρνοντας μια βαθιά ανάσα ξεκούρασης και χαλάρωσης

Όταν πριν από λίγους μήνες εξετάζαμε τους στόχους και τις προσδοκίες μας για το 2020, σίγουρα δεν περιμέναμε ότι θα αντιμετωπίζαμε το φάσμα μιας ριζικής αλλαγής […]

Επικοινωνία και εργασία στην εποχή της πανδημίας

Εταιρείες που ηγούνται ή διεκδικούν ηγετικές θέσεις στις αγορές που δραστηριοποιούνται οφείλουν να επικοινωνούν με προσοχή και ωριμότητα, αναδεικνύοντας την τεχνογνωσία τους, την εσωτερική τους οργάνωση […]
Tone of Voice

H δημιουργία ενός tone of voice ως το επόμενο μεγάλο βήμα στην εταιρική εξέλιξη

Ένα σπουδαίο ζήτημα που αντιμετωπίζουν πολλές εταιρείες, εμφανίζεται όταν φτάνουμε στο επόμενο βήμα της εταιρικής ανάπτυξης. Αυτό συνήθως συναντά προσπάθειες επέκτασης σε νέες, ή μεγαλύτερη διείσδυση […]

Η εταιρική επικοινωνία και ο αλγόριθμος

Εκνευρίζεστε όταν δεν μπορείτε να βρείτε το ταξί σας  από την εφαρμογή στο τηλέφωνό σας ή όταν δεν μπορείτε να κλείσετε ένα εισιτήριο για μια θεατρική […]

Τι να κάνεις και τι να αποφύγεις στη διαχείριση κοινότητας στα social media

Ζούμε σε μια εποχή, που η επιτυχία στη συνεργασία ενός agency που διαχειρίζεται τα Social Media για έναν πελάτη κρίνεται  από τις επιτυχημένες καμπάνιες και φυσικά […]
organic growth

Οργανική ανάπτυξη: Όνειρο του παρελθόντος;

Φαίνεται επομένως ότι βαδίζουμε στον θάνατο της οργανικής ανάπτυξης.   Οι συνεχείς ανακατατάξεις στο τοπίο των social media έχουν φέρει ανατροπές στις μεθόδους επικοινωνίας και προωθητικής […]